Przedszkole nr 6 w Gdyni

Biedronki

Wychowawczynie:

 

WSZYSTKIE ZAPYTANIA NA TEMAT PRACY GRUPY PROSIMY KIEROWAĆ BEZPOŚREDNIO NA PODANE ADRESY NAUCZYCIELI.

JAK  RÓWNIEŻ PRZESYŁAĆ NA NIE UPOWAŻNIENIA DO ODBIORU DZIECI.

 

Numer ID

Opłaty świadczenie maj 2021

Opłaty żywienie czerwiec2021

Opłata Rada Rodzicówczerwiec

7104

 65,00 zł

 140,00 zł

35,00 zł

7105

 56,00 zł

 126,00 zł

35,00 zł

7106

 13,00 zł

 35,00 zł

35,00 zł

7107

 60,00 zł

 147,00 zł

35,00 zł

7108

 78,00 zł

 147,00 zł

35,00 zł

7109

 91,00 zł

 140,00 zł

35,00 zł

7110

 78,00 zł

 147,00 zł

----------

7111

 46,00 zł

 126,00 zł

--------

7112

37,00 zł

 91,00 zł

35,00 zł

7113

 57,00 zł

 147,00 zł

35,00 zł

7114

 53,00 zł

 133,00 zł

105,00 zł

7115

 74,00 zł

 133,00 zł

35,00 zł

7116

 74,00 zł

 126,00 zł

35,00 zł

7117

  31,00 zł

 70,00 zł

35,00 zł

7119

 39,00 zł

 119,00 zł

---------

7129

 78,00 zł

 140,00 zł

35,00 zł

7120

 51,00 zł

 119,00 zł

35,00 zł

7121

 60,00 zł

 133,00 zł

--------

7122

 30,00 zł

 77,00 zł

35,00 zł

7123

 25,00 zł

 105,00 zł

70,00 zł

7124

 74,00 zł

 147,00 zł

35,00 zł

7125

 39,00 zł

 98,00 zł

35,00 zł

7126

 32,00 zł

 91,00 zł

-----

7127

 43,00 zł

 105,00 zł

35,00 zł

7128

 38,00 zł

 105,00 zł

105,00 zł

 

 

 

 

 


Angielski   tydzień 12.04 – 16.04

 

Temat 5: Can I help you?

  1. Piosenka na powitanie Good Morning Mr Rooster ( https://youtu.be/1Ziku4FLka4 )

W tym tygodniu zachęcamy dziecko do śpiewania, mogą to nadal być jedynie poszczególne słowa jak np. Good morning, Mr Rooster.  Ja ponownie zachęcam do zabawy całą rodzinką (pluszaki też mogą być=)– dziecko może być kogutkiem i wszystkich budzić słowami Good morning to you!

  1. Obejrzenie filmu Can I help you?

Zapraszam do wspólnego obejrzenia historyjki na (https://youtu.be/rl_KCH4iYWc  ). Następnie dziecko układa scenki z historyjki  (załącznik nr1) w odpowiedniej kolejności i opowiada po swojemu historyjkę. Można pomóc dziecku zadając bardziej lub mniej szczegółowe pytania np. Dlaczego jeżyk jest smutny? Komu chce pomóc jeżyk? Dlaczego jeżyk nie może pomóc ptaszkowi itd.

Można spróbować zadawać pytania po angielsku: Why is Hedgehog sad? Can he help Bird? Why not? Can he fly? Can he help the horse? Why not? Can he run? Can he help Rabbit? Can he jump? Who helps the rabbit? Jednak nie oczekujmy by dziecko odpowiedziało po angielsku. Jeśli zrozumie pytanie to już duży sukces.

  1. Can you…? Wprowadzenie słów: fly, wings oraz przypomnienie słów: legs, jump, run

Pytamy dziecko o jego umiejętności wspomagając się obrazkami – załącznik nr 2. Pokazujemy obrazek -skrzydła i pytamy Have you got wings?, następnie pokazujemy obrazek - latanie i pytamy Can you fly?, pokazujemy obrazek – nogi i pytamy Have you got legs?, pokazujemy skakanie i pytamy Can you jump? i na koniec bieganie Can you run?

  1. Piosenka na pożegnanie See you tomorrow (https://youtu.be/FDTgZ7lUFdM )

Staramy się śpiewać pojedyncze słowa/ zwroty np. Goodbye, See you tomorrow.

 

Temat 6: I can...

  1. Piosenka na powitanie Good Morning Mr Rooster ( https://youtu.be/1Ziku4FLka4 )

Nadal zachęcamy dziecko do zabawy i śpiewania, mogą to być jedynie poszczególne słowa jak np. Good morning, Mr Rooster. 

  1. Przypomnienie słówek – Zabawa Simon says…

*Przypomnienie słówek – pokazujemy obrazki z poprzednich zajęć i odpowiednio je nazywamy np. skrzydła- wings, latać – fly itd.

* Zapraszamy dziecko do zabawy Simon says… Rodzic wydaje kolejno instrukcje np. Simon says …(fly, jump, run), dziecko pokazuje.

  1. Utrwalanie słówek – zabawy z obrazkami (z poprzednich zajęć)

* What’s missing? Rodzic układa kolejno obrazki i je nazywa np. skrzydła- wings, latać – fly itd. Następnie prosi dziecko o zamkniecie oczu Close your eyes, zabiera obrazek, prosi o otwarcie oczu Open your eyes i pyta czego brakuje What is missing? Dziecko odgaduje np. fly

* What’s different? Rodzic układa kolejno obrazki i je nazywa np. skrzydła- wings, latać – fly itd. Następnie prosi dziecko o zamkniecie oczu Close your eyes, zamienia miejscami 2 obrazki, prosi o otwarcie oczu Open your eyes i pyta co się zmieniło What is different? Dziecko odgaduje np. fly, jump.

  1. Piosenka na pożegnanie See you tomorrow (https://youtu.be/FDTgZ7lUFdM )

Staramy się śpiewać pojedyncze słowa/ zwroty np. Goodbye, See you tomorrow.


Angielski tydzień 06.03 – 09.04

Temat 3: The Bunny  hokej pokey – nauka słówek:  ears, nose, tail, whiskers, body, paws

  1. Piosenka na powitanie Good Morning Mr Rooster ( https://youtu.be/1Ziku4FLka4 )

W tym tygodniu zachęcamy dziecko do śpiewania, mogą to być jedynie poszczególne słowa jak np. Goood morning.  Ja zachęcam do zabawy całą rodzinką (pluszami też mogą być=)– dziecko może być kogutkiem i wszystkich budzić słowami Good morning to you!

  1. Nauka słówek ears, nose, tail, whiskers, paws, body

Rodzic pokazuje dziecku obrazek   (załącznik 2a, 2b,2 c.temat 3) i nazywa części ciała. Dziecko powtarza kilka razy – może mówić głośno, cicho, szybko wolno; może rodzic też schować 1 obrazek i spytać What’s missing?

3.Piosenka The Bunny hokey pokey (https://youtu.be/X2HL2oR94Sw )

Zapraszam do zabawy przy piosence The Bunny hokej pokey. Możemy puścić piosenkę kilka razy, dziecko nie musi śpiewać wystarczy jeśli postara się naśladować ruchy zajączka. Jak się dz. trochę zmęczy można wyłączyć piosenkę, usiąść i powtórzyć części ciała: ears, nose, tail, whiskers, paws, body.

  1. Piosenka na pożegnanie See you tomorrow (https://youtu.be/FDTgZ7lUFdM )

Staramy się śpiewać pojedyncze słowa/ zwroty np. Goodbye, See you tomorrow.

 

Temat 4: Easter Bunny – utrwalenie słowa Bunny

  1. Piosenka na powitanie Good Morning Mr Rooster ( https://youtu.be/1Ziku4FLka4 )

W tym tygodniu zachęcamy dziecko do zabawy i śpiewania, mogą to być jedynie poszczególne słowa jak np. Goood morning. 

  1. Praca plastyczna Wesoły zajączek Happy Easter Bunny

Potrzebne będą: nożyczki, klej, biała i różowa kartka (różowa opcjonalnie), kredka.

Białą kartkę składamy w ten sam sposób jak jest złożona kartka żółta w załączonej instrukcji punkty od 1 do 9  (załącznik 2.temat 4).  Jak powstanie pacynka czyli punkt 9 doklejamy uszy, brzuszek, nosek i łapki oraz dorysowujemy oczka i wąsy.

  1. Piosenka na pożegnanie See you tomorrow (https://youtu.be/FDTgZ7lUFdM )

Staramy się śpiewać pojedyncze słowa/ zwroty np. Goodbye, See you tomorrow.

 

Angielski I tydzień 29.03 – 02.04

 

Temat1: Easter Egg  Hunt –  poznanie słów: Easter Egg Hunt, bunny, lamb

  1. Piosenka na powitanie Good Morning Mr Rooster ( https://youtu.be/1Ziku4FLka4 )

Jest to nowa piosenka więc w tym tygodniu koncentrujemy się tylko na słuchaniu. Jeśli dziecko na koniec piosenki pomacha zwierzątkom to super, jeśli powie Good Morning lub Hello to jeszcze lepiej.

  1. Wprowadzenie nazw: Easter bunny, lamb

Przypominamy dz. że nie długo jest Wielkanoc - możemy odliczyć na kalendarzu ile zostało dni, oraz że jednymi z symboli wielkanocnych są zajączek – Easter bunny i baranek –lamb. Pokazujemy dz. rekwizyt lub obrazek (załącznik 2), nazywamy każdą rzecz i prosimy dz. o powtórzenie, mogą powtórzyć kilka razy np. głośno, cicho, szybko, wolno.

  1. Zabawa Easter Egg Hunt

Zapraszam do tradycyjnej angielskiej zabawy wielkanocnej Easter Egg Hunt – czyli Poszukiwanie Pisanek.

Prosimy dziecko by zamknęło oczy – Close your eyes and don’t pick! i chowamy połówki jajek z obrazkami  zajączka lub baranka na jednej stronie a na drugiej jakiś wzorek lub kolor (załączniki 3a – 3b). Prosimy o otwarcie oczu – Open your eyes, pokazujemy jedną połowę i prosimy o znalezienie drugiej np. Where is this egg? Can you see this egg? Nagradzamy dz. za przyniesienie odpowiedniej połówki i nazywamy obrazek na odwrocie np. Yes, Fantastic! It is Easter bunny!

  1. Piosenka na pożegnanie See you tomorrow (https://youtu.be/FDTgZ7lUFdM )

To również jest nowa piosenka więc podobnie tylko słuchamy i machamy na pożegnanie (można poskakać;).

 

 

Temat2: Lamb – utrwalenie symboli wielkanocnych: easter egg, lamb, bunny

  1. Piosenka na powitanie Good Morning Mr Rooster ( https://youtu.be/1Ziku4FLka4 )

Nadal osłuchujemy się z piosenką, zachęcamy do pomachania i przywitania się.

  1. Utrwalamy poznane symbole wielkanocne

Pokazujemy dz. rekwizyty/obrazki z poprzednich zajęć. Prosimy dz. o wskazanie wybranego symbolu np. Where is Easter egg? Show me.

  1. Praca plastyczna Lamb

Wykonujemy baranka z płatka kosmetycznego; rysujemy głowę baranka i nogi, kolorujemy na brązowo, wycinamy, naklejamy na płatek i ozdabiamy kokardką. (załącznik Lamb)

  1. Piosenka na pożegnanie See you tomorrow (https://youtu.be/FDTgZ7lUFdM )

Nadal osłuchujemy się z piosenką, zachęcamy do pomachania i pożegnania się.