Przedszkole nr 6 w Gdyni

Krasnoludki

Wychowawczynie:

WSZYSTKIE ZAPYTANIA NA TEMAT PRACY GRUPY PROSIMY KIEROWAĆ BEZPOŚREDNIO NA PODANE ADRESY NAUCZYCIELI.

JAK  RÓWNIEŻ PRZESYŁAĆ NA NIE UPOWAŻNIENIA DO ODBIORU DZIECI.

 

lp

    

Opłata świadczenie

za miesiąc maj 2021

Opłata żywienie

za miesiąc czerwiec 2021

Opłata

Rada Rodziców

czerwiec

1

8486

24,00 zł

 63,00 zł

 35,00 zł

2

8487

 59,00 zł

 112,00 zł

35,00 zł

3

8488

 29,00 zł

 77,00 zł

---------

4

8489

 46,00 zł

 105,00 zł

35,00 zł

5

8490

 74,00 zł

 140,00 zł

---------

6

8492

 12,00 zł

 35,00 zł

35,00 zł

7

8491

 22,00 zł

 89,60 zł

-----------

8

8526

 44,00 zł

 105,00 zł

35,00 zł

9

8510

 19,00 zł

 77,00 zł

40,00 zł

10

8511

50,00 zł

 105,00 zł

35,00 zł

11

8512

 56,00 zł

 133,00 zł

35,00 zł

12

8513

 52,00 zł

 112,00 zł

35,00 zł

13

8514

 50,00 zł

 105,00 zł

-----------

14

8515

 27,00 zł

 63,00 zł

35,00 zł

15

8516

 28,00 zł

 112,00 zł

----------

16

8517

 45,00 zł

 112,00 zł

----------

17

8518

 36,00 zł

 98,00 zł

35,00 zł

18

8519

 51,00 zł

 119,00 zł

35,00 zł

19

8520

 72,00 zł

 133,00 zł

35,0 zł

20

8522

 66,00 zł

 126,00 zł

35,00 zł

21

8523

 47,00 zł

 77,00 zł

35,00 zł

22

8524

 33,00 zł

 84,00 zł

35,00 zł

23

8525

 31,00 zł

 77,00 zł

35,00 zł

24

9453

 30,00 zł

 63,00 zł

---------------

 

 


Angielski   tydzień 12.04 – 16.04

 Temat 5: Where is my bird?

  1. Piosenka na powitanie Good Morning Mr Rooster ( https://youtu.be/1Ziku4FLka4 )

W tym tygodniu zachęcamy dziecko do śpiewania, mogą to nadal być jedynie poszczególne słowa jak np. Good morning.  Ja ponownie zachęcam do zabawy całą rodzinką (pluszaki też mogą być=)– dziecko może być kogutkiem i wszystkich budzić słowami Good morning to you!

  1. Obejrzenie filmu Where is my bird?

Zapraszam do wspólnego obejrzenia historyjki na (https://youtu.be/PxCu9KFLVTU ). Następnie dziecko układa scenki z historyjki  (załącznik nr1) w odpowiedniej kolejności i opowiada po swojemu historyjkę. Można pomóc dziecku zadając bardziej lub mniej szczegółowe pytania np. Kto szuka swoich zwierzątek? Kto szuka ptaszka i żółwia, Czyje są to zwierzątka itd.

  1. Wprowadzenie słów: bird, turtle

Rodzic zaprasza dziecko do zabawy w poszukiwanie ptaszka i żółwia. Rodzic pokazuje obrazki (załącznik nr2) i mówi: Look this is a bird. And this is a turtle. Now close your eyes. Rodzic chowa obrazki, prosi dziecko o odnalezienie ptaszka i żółwia Open your eyes. Where is the bird? Where is the turtle? Rodzic nagradza dziecko słowami np. Fantastic. Yes, it is the bird. Well done, it is the turtle.

  1. Piosenka na pożegnanie See you tomorrow (https://youtu.be/FDTgZ7lUFdM )

Staramy się śpiewać pojedyncze słowa/ zwroty np. Goodbye, See you tomorrow.

Temat 6: Where are my pets?

  1. Piosenka na powitanie Good Morning Mr Rooster ( https://youtu.be/1Ziku4FLka4 )

Nadal zachęcamy dziecko do zabawy i śpiewania, mogą to być jedynie poszczególne słowa jak np. Good morning. 

  1. Przypomnienie słów: bird, turtle

Rodzic zaprasza dziecko do zabawy z poprzednich zajęć w poszukiwanie ptaszka i żółwia. Rodzic pokazuje obrazki z poprzednich zajęć i mówi: Look this is a bird. And this is a turtle. Now close your eyes. Rodzic chowa obrazki, prosi dziecko o odnalezienie ptaszka i żółwia Open your eyes. Where is the bird? Where is the turtle? Rodzic nagradza dziecko słowami np. Fantastic. Yes, it is the bird. Well done, it is the turtle.

  1. Zabawa w poszukiwanie

Rodzic zaprasza dziecko do kolejnej zabawy w poszukiwanie i  wyjaśnia zasady zabawy. Rodzic opisuje zwierzątko a dziecko musi je odszukać wśród obrazków.

Rodzic pokazuje pierwszy zestaw obrazków (załącznik nr 1) i mówi: Where is my bird? My bird has small mouth and small nose. My bird is red. Dziecko wskazuje obrazek, rodzic nagradza słowami np. Well done.

Rodzic pokazuje drugi zestaw obrazków również załącznik nr 1 i mówi: Where is my turtle? My turtle has big eyes and big mouth. My turtle is green and yellow. Dziecko wskazuje obrazek, rodzic nagradza pochwałą.

  1. Piosenka na pożegnanie See you tomorrow (https://youtu.be/FDTgZ7lUFdM )

Staramy się śpiewać pojedyncze słowa/ zwroty np. Goodbye, See you tomorrow.


 

Angielski tydzień 06.04 - 09.04

Temat 3: The way Bunny hops – poznanie słowa bunny, osłuchanie z piosenka

  1. Piosenka na powitanie Good Morning Mr Rooster ( https://youtu.be/1Ziku4FLka4 )

W tym tygodniu zachęcamy dziecko do śpiewania, mogą to być jedynie poszczególne słowa jak np. Goood morning. 

Ja zachęcam do zabawy całą rodzinką (pluszami też mogą być=)– dziecko może być kogutkiem i wszystkich budzić słowami Good morning to you!

2.Piosenka The way bunny hops ( https://youtu.be/hb9tt7LiYrc )

Zapraszam do zabawy przy piosence The way the bunny hops. Możemy puścić piosenkę kilka razy, dziecko nie musi śpiewać wystarczy jeśli postara się naśladować ruchy zajączka.

Jak się dz. trochę zmęczy można wyłączyć piosenkę, usiąść i poprosić by powiedziało co zajączek – Bunny, robił w piosence. Dziecko może pokazać lub powiedzieć po polsku, dobrze by było gdyby Państwo każdą czynność nazwali po angielsku  - Bunny hops (zajączek skacze), wiggles his nose (rusza noskiem), flops his ears (macha uszkami), shakes his tail (trzęsie ogonkiem).

  1. Piosenka na pożegnanie See you tomorrow (https://youtu.be/FDTgZ7lUFdM )

Staramy się śpiewać pojedyncze słowa/ zwroty np. Goodbye, See you tomorrow.

 

Temat 4: Easter Bunny – utrwalenie słowa Bunny oraz kolorów

  1. Piosenka na powitanie Good Morning Mr Rooster ( https://youtu.be/1Ziku4FLka4 )

W tym tygodniu zachęcamy dziecko do zabawy i śpiewania, mogą to być jedynie poszczególne słowa jak np. Goood morning. 

  1. Praca plastyczna Wesołe zajączki Happy Easter Bunny

Potrzebne będą: załącznik nr2. temat 4 oraz nożyczki, dobry klej, pompony w kolorach: niebieski, czerwony, żółty, zielony.

Rodzic wycina zajączki, dziecko dobiera ogon w odpowiednim kolorze i przykleja. (Warto podczas tych czynności używać j. angielskiego np. It is a blue bunny. Where is his tail? Yes, bravo! A blue bunny and a blue tail. ) Na koniec razem z dzieckiem nazywamy zajączki: Blue Eatser Bunny, Red Easter Bunny, Yellow Easter Bunny and Green Easter Bunny.

  1. Piosenka na pożegnanie See you tomorrow (https://youtu.be/FDTgZ7lUFdM )

Staramy się śpiewać pojedyncze słowa/ zwroty np. Goodbye, See you tomorrow.

 


Angielski I tydzień 29.03 – 02.04

 

Temat1: Easter Egg  Hunt – utrwalenie kolorów, poznanie zwrotu Easter Egg Hunt

  1. Piosenka na powitanie Good Morning Mr Rooster ( https://youtu.be/1Ziku4FLka4 )

Jest to nowa piosenka więc w tym tygodniu koncentrujemy się tylko na słuchaniu. Jeśli dziecko na koniec piosenki pomacha zwierzątkom to super, jeśli powie Good Morning lub Hello to jeszcze lepiej.

  1. Zabawa Easter Egg Hunt

Zapraszam do tradycyjnej angielskiej zabawy wielkanocnej Easter Egg Hunt – czyli Poszukiwanie Pisanek.

Prosimy dziecko by zamknęło oczy – Close your eyes i chowamy jajka w 4 kolorach: blue, red, yellow, green (załącznikA). Prosimy o otwarcie oczu – Open your eyes, zachęcamy do poszukiwania jajka w danym kolorze np. Where is a blue egg? Can you see a blue egg? Nagradzamy dz. za przyniesienie odpowiedniego jajka i powtarzamy nazwę koloru np. Yes, Fantastic! It is a blue egg!

  1. Piosenka na pożegnanie See you tomorrow (https://youtu.be/FDTgZ7lUFdM )

To również jest nowa piosenka więc podobnie tylko słuchamy i machamy na pożegnanie (można poskakać;)

 

Temat2: Easter Eggs – utrwalenie kolorów, słowa Easter egg

  1. Piosenka na powitanie Good Morning Mr Rooster ( https://youtu.be/1Ziku4FLka4 )

Nadal osłuchujemy się z piosenką, zachęcamy do pomachania i przywitania się.

  1. Kolorowanka Easter eggs

Zapraszamy dz. do pokolorowania pisanek – Easter eggs (załącznikB) na odpowiedni kolor np. Colour it blue, red, yellow, green.

  1. Piosenka na pożegnanie See you tomorrow (https://youtu.be/FDTgZ7lUFdM )

Nadal osłuchujemy się z piosenką, zachęcamy do pomachania i pożegnania się.