Przedszkole nr 6 w Gdyni

Żabki

Wychowawczynie:

 

WSZYSTKIE ZAPYTANIA NA TEMAT PRACY GRUPY PROSIMY KIEROWAĆ BEZPOSREDNIO NA PODANE ADRESY NAUCZYCIELI.

JAK RÓWNIEZ PRZESYŁAĆ NA NIE UPOWAŻNIENIA DO ODBIORU DZIECI.

 

 

Numer ID

Opłata za świadczenie maj. 2021

Opłata za żywienie

czerwiec.2021

Opłata Rada Rodziców

czerwiec

7158

55 ,00 zł

 126,00 zł

------

9533

 49,00 zł

 98,00 zł

 -------

7155

-------------------

 126,00 zł

35,00 zł

7157

-------------------

 119,00 zł

35,00 zł

9624

 85,00 zł

 133,00 zł

--------

7156

-------------------

 140,00 zł

70,00 zł

7159

-------------------

 98,00 zł

70,00 zł

7160

-------------------

 98,00 zł

 35,00 zł

7161

-------------------

 126,00 zł

35,00 zł

7163

 6,00 zł

95,20 zł

35,00 zł

7164

-------------------

 133,00 zł

---------

9440

 48,00 zł

 98,00 zł

----------

7166

-------------------

 105,00 zł

35,00 zł

7168

-------------------

 147,00 zł

35,00 zł

7767

-------------------

 112,00 zł

 35,00 zł

7169

-------------------

 133,00 zł

35,00 zł

9540

 58,00 zł

 133,00 zł

 ---------

7339

-------------------

 147,00 zł

 35,00 zł

7172

22,00 zł

 91,00 zł

175,00 zł

7173

-------------------

 126,00 zł

35,00 zł

7175

-------------------

 126,00 zł

 35,00 zł

7176

 82,00 zł

 147,00 zł

35,00 zł

7177

-------------------

 98,00 zł

35,00 zł

 

 

 

 

 

 


Angielski  tydzień 12.04 – 16.04

 

Temat 5: Great game

  1. Piosenka na powitanie Good Morning Mr Rooster ( https://youtu.be/1Ziku4FLka4 )

W tym tygodniu zachęcamy dziecko do śpiewania, staramy się by były to dłuższe fragmenty jak np. Good morning Mr Rooster.  Ja ponownie zachęcam do zabawy całą rodzinką (pluszaki też mogą być=)– dziecko może być kogutkiem i wszystkich budzić słowami Good morning to you!

  1. Obejrzenie filmu A great game

Zapraszam do wspólnego obejrzenia historyjki na (https://youtu.be/yCzvGjVTE7I ). Następnie dziecko układa scenki z historyjki  (załącznik nr1) w odpowiedniej kolejności i opowiada po swojemu historyjkę.

Można spróbować zadawać pytania po angielsku: Where is Greenman with friends? Who is playing a ball?  Where is the ball? Who has got the ball? Who is washing face? Who is brushing hair? Who can play the ball? Jednak nie oczekujmy by dziecko odpowiedziało po angielsku. Jeśli zrozumie pytanie to już duży sukces.

  1. Wprowadzenie słów: elephant, monkey ,bear, giraffe, crocodile, tiger

Pytamy dziecko czy pamięta w jakiej kolejności zwierzęta podawały sobie piłkę, prosimy o ułożenie obrazków  – załącznik nr 2 w odpowiedniej kolejności. W razie potrzeby poprawiamy, nagradzamy słowami np. Well done, Great, Fantastic, nazywamy każdy obrazek: elephant, monkey, bear, giraffe, crocodile, tiger

  1. Piosenka na pożegnanie See you tomorrow (https://youtu.be/FDTgZ7lUFdM )

Staramy się śpiewać pojedyncze słowa/ zwroty np. Goodbye, See you tomorrow.

 

Temat 6: Zoo animals

  1. Piosenka na powitanie Good Morning Mr Rooster ( https://youtu.be/1Ziku4FLka4 )

Nadal zachęcamy dziecko do zabawy i śpiewania dłuższych fragmentów jak np. Good morning Mr Rooster. 

  1. Przypomnienie słówek – Zabawa z piłką

*Przypomnienie słówek – pokazujemy obrazki z poprzednich zajęć i odpowiednio je nazywamy np. słoń – elephant, niedźwiedź – bear, żyrafa – giraffe, krokodyl – crocodile, tygrys - tiger

* Zapraszamy dziecko do zabawy z piłką (może być kulka z papieru). Rodzic ustawia karty/obrazki w odpowiedniej odległości od dziecka, dziecko rzuca piłkę (może strącić kartę) w wyznaczony przez Rodzica obrazek np. elephant, tiger itd.

  1. Utrwalanie słówek Who has got the ball?

* Who has got the ball? Rodzic układa kolejno obrazki i je nazywa np. słoń – elephant, niedźwiedź – bear itd. Następnie prosi dziecko o zamkniecie oczu Close your eyes, chowa piłkę (wycięte kółko z papieru) pod któryś obrazek, prosi o otwarcie oczu Open your eyes i pyta kto ma piłkę Who has got the ball? Dziecko odgaduje np. Elephant, sprawdza. Jeśli dziecko nie zgadło, próbuje jeszcze raz Try again, Who has got the ball? Jeśli dziecko zgadnie, chwalimy np. Yes, superb. Elephant has got the ball.

  1. Piosenka na pożegnanie See you tomorrow (https://youtu.be/FDTgZ7lUFdM )

Staramy się śpiewać pojedyncze słowa/ zwroty np. Goodbye, See you tomorrow.


Angielski  tydzień 06.03 – 09.04

Temat 3: Let’s rock to Get ready for Easter

  1. Piosenka na powitanie Good Morning Mr Rooster ( https://youtu.be/1Ziku4FLka4 )

W tym tygodniu zachęcamy dziecko do śpiewania, mogą to być jedynie poszczególne słowa jak np. Goood morning. 

  1. Utrwalanie słówek: basket, bunny, chick, lamb, easter egg

Rodzic pokazuje dziecku obrazek z zeszłego tygodnia – załącznik A  (lub rekwizyt) i nazywa rzecz na obrazku. Dziecko może powtarzyć kilka razy – może mówić głośno, cicho, szybko wolno; rodzic chowa 1 obrazek i pyta What’s missing?

3.Piosenka Let’s rock to Get ready for Easter (https://youtu.be/dS7JR5_Ogmk )

Zapraszam do zabawy przy piosence Let’s rock to Get ready for Easter Możemy puścić piosenkę kilka razy, zachęcamy dziecko do pokazywania i śpiewania – mogą to być poszczególne słowa/ zwroty np. bunny hops.

  1. Piosenka na pożegnanie See you tomorrow (https://youtu.be/FDTgZ7lUFdM )

Staramy się śpiewać pojedyncze słowa/ zwroty np. Goodbye, See you tomorrow.


 

Angielski I tydzień 29.03 – 02.04

 

Temat 1: Easter Egg  Hunt –  poznanie słów: Easter Egg Hunt, bunny, lamb, chick, basket

  1. Piosenka na powitanie Good Morning Mr Rooster ( https://youtu.be/1Ziku4FLka4 )

Jest to nowa piosenka więc w tym tygodniu koncentrujemy się tylko na słuchaniu. Jeśli dziecko na koniec piosenki pomacha zwierzątkom to super, jeśli powie Good Morning lub Hello to jeszcze lepiej.

  1. Wprowadzenie nazw: Easter bunny, lamb, basket, chick

Przypominamy dz. że nie długo jest Wielkanoc - możemy odliczyć na kalendarzu ile zostało dni, oraz że jednymi z symboli wielkanocnych są zajączek – Easter bunny, kurczaczek - chick i baranek –lamb w koszyczku - basket. Pokazujemy dz. rekwizyt lub obrazek (załączniki 2a, 2b), nazywamy każdą rzecz i prosimy dz. o powtórzenie, mogą powtórzyć kilka razy np. głośno, cicho, szybko, wolno.

  1. Zabawa Easter Egg Hunt

Zapraszam do tradycyjnej angielskiej zabawy wielkanocnej Easter Egg Hunt – czyli Poszukiwanie Pisanek.

Prosimy dziecko by zamknęło oczy – Close your eyes and don’t pick! i chowamy połówki jajek z obrazkami  zajączka, kurczaczka, koszyczka lub baranka na jednej stronie a na drugiej jakiś wzorek lub kolor (załączniki 3a – 3d). Prosimy o otwarcie oczu – Open your eyes, pokazujemy jedną połowę i prosimy o znalezienie drugiej np. Where is this egg? Can you see this egg? Nagradzamy dz. za przyniesienie odpowiedniej połówki i nazywamy obrazek na odwrocie np. Yes, Fantastic! It is Easter bunny!

  1. Piosenka na pożegnanie See you tomorrow (https://youtu.be/FDTgZ7lUFdM )

To również jest nowa piosenka więc podobnie tylko słuchamy i machamy na pożegnanie (można poskakać;).

 

Temat 2: Chick – utrwalenie symboli wielkanocnych: easter egg, lamb, bunny

  1. Piosenka na powitanie Good Morning Mr Rooster ( https://youtu.be/1Ziku4FLka4 )

Nadal osłuchujemy się z piosenką, zachęcamy do pomachania i przywitania się.

  1. Utrwalamy poznane symbole wielkanocne

Pokazujemy dz. rekwizyty/obrazki z poprzednich zajęć. Prosimy dz. o wskazanie (lub nazwanie) wybranego symbolu np. Where is Easter egg? Show me.( What i sit? Yes, It is easter egg)

  1. Praca plastyczna Chick

Wykonujemy pacynkę kurczaczka – obrazkowa instrukcja krok po kroku w załączniku Chick.

  1. Piosenka na pożegnanie See you tomorrow (https://youtu.be/FDTgZ7lUFdM )

Nadal osłuchujemy się z piosenką, zachęcamy do pomachania i pożegnania się.